In perioada 17-19 mai se va desfășura procesul de votare pentru noul board ISACA Romania Chapter cu următoarele etape în calendarul de activități:
9 aprilie Prima comunicare – anunțarea alegerilor
12 aprilie A doua comunicare – descrierea pozițiilor deschise iîn board și publicarea link-ului pentru înscriere
12 aprilie – 2 mai Perioada de înscriere a candidaților
5 mai Validare înscriere candidaturi
6 – 16 mai Comunicare deschisa cu candidații: perioada pentru adresare întrebări candidaților înscriși
17 – 20 mai VOT
21 mai Validare vot
22 mai Comunicare componenta noul board.
Pozitii deschise in boardul ISACA Romania Chapter.
Președinte
Președintele este șeful executiv al Chapter-ului ISACA Romania și este privit ca reprezentant local al ISACA International de către membrii asociației și de comunitate. Președintele conduce activitățile Chapter-ului și eforturile pentru asigurarea creșterii profesionale și personale a membrilor
Vice Președinte
Vice-președintele preia rolul președintelui când acesta este absent; asista președintele în stabilirea grupurilor de lucru.
Secretar
Este responsabil de menținerea înregistrărilor, minutelor și statutului asociației precum și de păstrarea documentelor și a corespondentei
Trezorier
Pregătește și întreține documentele și înregistrările contabile ale Chapter-ului; este responsabil pentru pregătirea documentelor cu privire la taxe și răspunde cererilor de audit; responsabil pentru menținerea unui sistem de control intern adecvat.
Pentru detalii privind responsabilitățile asociate rolurilor deschise in board, conform recomandărilor ISACA International, precum si pentru înregistrarea candidaturilor va invitam sa accesați următorul link: https://forms.gle/