Alegerile se vor desfasura prin vot electronic(cu token individual), in perioada 17-20 mai 2019.

Va reamintim ca:

  1. Pentru validarea procesului de vot vor fi necesare 50% + 1 voturi exprimate, din numărul de membri valizi la data organizării alegerilor;
  2. Votarea pentru fiecare poziție se va face dintre candidații înscriși sau cu abținere; câștigător va fi candidatul cu cel mai mare număr de voturi, iar acest număr trebuie să depășească numărul de abțineri, inclusiv pentru candidaturile fără concurență;
  3. Câștigătorii se vor stabili prin majoritate simpla;
  4. Indiferent de numărul de candidați și câștigători validați, noul board își va începe mandatul, urmând ca pozițiile obligatorii fără câștigător să fie asigurate interimar dintre membri aleși, iar noul board să decidă cu privire la pozițiile disponibile;
  5. Pentru a avea acces la sistem si pentru a trimite voturile veți avea nevoie de token-ul generat de sistem, token ce va fi trimis printr-un email separat, individual,  înainte de activarea votării.
  6. Asigurati-va deci ca primiti emailurile de la isaca.ro, eventual prin configurarea unei reguli de tip whitelist la emailul cu care sunteti inregistrat la isaca international.
  7. Votarea va incepe in ziua de vineri 17 mai si se va incheia pe 20 mai la ora 23.59.59.
  8. Va rugam sa va contactati cunoscutii care sunt membri ISACA si sa va asigurati ca sunt in tema cu aceasta sesiune de votare, pentru validarea rezultatelor fiind necesara o prezenta la vot de 50% + 1 din numarul membrilor ISACA Romania.

Mai jos lista candidaților, cu link pe nunele fiecăruia către informațiile trimise împreună cu înscrierea candidaturii:

Presedinte:

Vice-presedinte:

Trezorerier:

Secretar: